Da solen begyndte at være anstændigt over den vestlige horisont, nike air max 97 kom flere hjorte deres vej mod min standplads. Mens jeg holdt begge øjne fast på det omgivende terræn, anspændte jeg mine ører for at præcisere deres nøjagtige rejserute. Inden for få minutter er en lille gruppe fyldt med stor appetit og generøse mængder energi samlet på bjergskråningen i egetræ. Jeg var i perfekt position, da vinden fortsatte med at sprede min duft væk fra det umiddelbare område. Doe efter doe arkiverede forbi og tilbyder adskillige skudmuligheder, men det var det næstsidste dyr i gruppen, der interesserede mig. Et dandy 10-punkts typisk med en brudt venstre brynteine var glip forbi mine sansedetektorer og sluttede sig til paraden. Det sidste medlem af dette whitetail-tog var en lille kurvstativ 8-pointer, der fulgte tæt bag den større bukke.
Det var kun et spørgsmål om tid. Hvis bukke valgte den samme kursus som gør, ville jeg have et uhindret skud på 12 yards. Da 10-markøren flyttede forbi min stand, kom den mindre bukke farligt tæt på mit træ og forhindrede enhver chance for et skud. Jeg vidste, at selv den mindste bevægelse ville få den 1 1/2 år gamle hjorte til at nike sko sprække og muligvis kunne ødelægge chancen for at pege på big buck. Så jeg ventede. Flere minutter gik, mens jeg så efter en åbning. Bange for at flytte holdt jeg min position og bad om, at den lille bukke ville fortsætte. Som i kø, begyndte den lille hjort ned ad den blide skrånende bjergside og gik hen til det plukkede kornmark nedenfor. Jeg fandt mit nike air max 97 silver bullet skud. Under rovdyr-byttedyret med unggutten var den store bukke flyttet ud til 23 yards og vendte nu direkte væk fra mig.
Af alle de forskellige mærker og modeller af buer, der findes, tilbyder forbindelser helt sikkert den bredeste variation af valg til nutidens bueskydning. Konfigurationer med en-cam streng og kabelsele, leddelte lemmer og ultramoderne stigerør smedet af højstyrke multikompositlegeringer er kun et par af de tilgængelige opgraderinger i den aktuelle produktion. Der er mange fordele ved at eje en bue med et moderne look og præg. Som tidligere nævnt reducerer modeller med delt lemme og enkeltkam markant vægten markant. Denne kvalitet er gavnlig for de eventyrlystne jægere, der vandrer ind i fjerntliggende landområder på jagt efter elg og muldyr. I sammenligning med deres to-cam og to-hjulede kolleger er single-cam buer relativt lettere at nike air max 97 black indstille og vedligeholde.
Derudover bidrager det lette aluminium- og kulstofmateriale, der bruges i lemmer, håndtag og stigerør, og det stof, der bruges i strengene og kablerne i new age buer, til den samlede hastighed og vægtreduktion. Hvis hastighed og vægttab er de afgørende faktorer, skal du vælge din bue i overensstemmelse hermed. Disse typer buer er bedre egnet til dem, der bruger en frigørelse på grund af den skarpe vinkel, der er skabt i strengen, når en kortbenet bue er helt trukket. På den anden side af ligningen er længere aksel-til-aksel-buer mere nøjagtige og tilgivende, selvom denne tendens begynder at ændre sig med løbende forbedringer i bue-design. Hvis den største bekymring er den højeste nøjagtighed, skal du vælge en bue, der tilbyder en længere staghøjde, en stigerør med defleksgeometri, en moderat til lav frigørelse og så lang aksel-til-aksel længde som muligt.
Jeg bøjede trofæbokke i det sydøstlige Nebraska. Det var de sidstnævnte stadier i oktober, og forkrydsningsfasen i whitetail-avlssæsonen var lige begyndt at varme op. Selvom køreturen fra min daværende hjemstat Wisconsin var lang og trættende, holdt udsigten til at jage nyt territorium min humør højt undervejs. Ankom senere end forventet, lavede jeg hurtigt planer for en tidlig aftenjagt. Der var kun tid nok om dagen til at købe min licens og til at tage en hurtig lur, før jeg gjorde min førsteårs debut som Cornhusker State bowhunter. Efter lidt tiltrængt hvile satte jeg kursen mod skoven. Naturligvis var jeg ivrig efter at starte mit fem-dages undervisningskursus i Nebraska Whitetail Hunting 101. Sidste øjeblik udseendet af en stor doe var den eneste handling, jeg oplevede den første eftermiddag.
Efter at have været inden for let bueområde stoppede den enlige hjort lejlighedsvis for at søge i et nærliggende milofelt. En følelse af bitter søde trøst fejede over mig, nike sko dame da de sidste sekunder af lovlige skydetimer langsomt tikkede væk. Uforbløffet over resultatet af mit første møde med en Nebraska whitetail, lænede jeg mig tilbage og nød roen og stillheden ved natten. Solens gradvise anstændighed opløstes i en vask med livlige farver og sætte nattehimlen i brand. Det var et show med naturlig kunst, som jeg ikke snart vil glemme. Da doen var ude af mit syn, klatrede jeg roligt ned fra min stand, gik ud til hovedsporet og ventede på, at min jagtpartner skulle hente mig. Om sommeren er temperaturerne varme og fugtige. Bitende bugs sværmer. Tøj stick. Svedperler.